Faq'ing veel gestelde vragen.

En de antwoorden

Nope…

Wat ik wel doe is het maken van lekker lopende copy die jouw lezers in loyale klanten verandert. Samenwerken met jouw designer of design team doe ik graag, maar altijd met ijzersterke copy als basis.

Dat ligt natuurlijk aan de omvang van het project. Rome is ook niet in één dag gebouwd.

De gemiddelde tijd van kop tot staart voor een website project is 4-6 weken. Hier zitten het onderzoek en alle revisies (die altijd nodig zijn) bij in.

Heb je een strakke niet onderhandelbare killer deadline? Daag me uit. 

‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje!’. ‘Biertje?’. ‘Just do it’.

Probeer maar eens een prijskaartje aan deze slogans te hangen gebaseerd op de waarde voor het merk.

Natuurlijk kun je zelf een tekst schrijven, maar wat doet die tekst voor je resultaat?

Van een strakke slogan tot een complete sales tekst of website, het effect is MEER klanten en MEER omzet. Het enige wat slechte copywriting je oplevert is MEER hoofdpijn.

Effectieve copy schrijven is een techniek die maar weinig mensen beheersen.

Tja… dat kost geld. Ik snap dat ondernemers zoals jij niet altijd ruimte hebben in het budget. 

Wil je met een kleiner budget toch succes behalen?

Dan kun je overwegen mijn doe-het-zelf pakket te kiezen.

Daarbij nemen we samen je website door en geef ik je de cruciale tips en technieken om zelf extra resultaat te genereren. Komt er dan eenmaal budget vrij, dan ben ik er om je copy van goed naar helemaal geweldig om te toveren. 

Ik ben een copywriter voor websites, sales brieven en emails. More is less.

Kom bij mij dus a.u.b. NIET aanzetten voor folders, brochures, scripts, enz. Dan verwijs ik je graag door naar anderen die daar buitengewoon goed in zijn.

Neutrale teksten zoals een persbericht, nieuwsbericht, of een stuk in een encyclopedie zijn zeg maar helemaal niet mijn ding.

Ik zou iemand binnen de definitie voor ‘oogappel’ nog een fruitmand verkopen.

Dat laat ik dus graag aan andere professionals over voordat de encyclopedie binnenkort als reclamefolder bij je op de deurmat ligt.

OOOOOXOOO… Wat valt er op in deze reeks?

Als je iemand zoekt die al jarenlang voor jouw concurrenten de copy verzorgt en binnen jouw branche een reputatie heeft opgebouwd, ga je gang. Er zijn genoeg O’s te vinden en daar is in sommige gevallen zeker wat voor te zeggen.

Daarom hoor ik bij de selecte groep die zegt: ‘verandering van spijs doet eten’.

Zo tap ik uit mijn brede interesse en een frisse blik om jouw copy net zo uniek te maken als jouw bedrijf. Jij bent als ondernemer een geboren X en durft ergens voor te staan.

En jij weet dat je copy dat ook moet doen.

Het is een van de meest gestelde vragen aan Google in Nederland.

Ik zou zelf eens een paddenstoelenrisotto met rozemarijn en pecorino proberen, ook geschikt voor de vegetariërs onder ons. 

Even alle gekkigheid op een stokje, als er nog dingen onduidelijk zijn of je hebt al tijden een brandende vraag, laat het me weten!

Typ je vraag hieronder en ik help je deze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Nou... ik heb nog één vraagje

Jij bent net als ik en bewaart het lekkerste voor het laatst*

Mijn e-mails zijn net zo makkelijk te verorberen als een Snickers als tussendoortje.

Ontvang NU als voorproefje 3,45670 Ka-Ching copywriting tips en tricks in je mailbox.

    *Btw, NIET SLAAPVERWEKKENDE e-mails die daadwerkelijk je tijd waard zijn (Ja, ze bestaan écht)